RSS

A friend in need is a friend indeed

30 Nov

I går såg det väldigt annorlunda ut i brevlådan. Brevbäraren hade lyckats knöka in både ett jättestort, oformligt vadderat kuvert och ett litet buktande vitt kuvert där tejpen började ge med sig. Handskrivna adresser – hur ofta får man det? Och dofterna som omvälvde kuverten… Spännande!

Det stora kuvertet innehöll Årechoklad och julprodukter från Lush – mandarintvål och duschgel med glöggdoft (hm, ovanligt…). Från mina kollegor, som enligt det medföljande kortet saknar mig. Redan!

Och i lilla kuvertet fanns ett underbart scrappat kort med små fack för chaite och choklad. Från Anna – som nu kan publicera bilden på detta mästerverk ;)

Blev så himla glad och rörd av omtanken! Så pass att jag var på larvigt gott humör resten av kvällen.

Och vill infoga att jag blivit lika rörd och glad av all omtanke som visats mig i kommentarer och mail och på facebook. Jag är inte ute efter mer choklad! (Även om vissa här hemma har lovat att lätta på bördan så att jag inte ska behöva offra mig på all tryffel alldeles själv… snällt va?)

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 november 2010 i brasaker

 

Ett svar till “A friend in need is a friend indeed

  1. Monni

    01 december 2010 at 12:38

    :-)

     

Kommentera

 
