RSS

Och jag sover bättre igen

03 Dec

Verkade vara ett tillfälligt bakslag det där med att vara vaken några timmar mitt i natten flera nätter i rad. Nu har jag sovit gott genom hela natten tre nätter.

Och ändå är jag så trött. Fortfarande. För nu har jag ju flera dagar i rad gjort något. Inte mycket, men något. Varit på fötterna liksom. I dag var jag och fick yogamassage inne i stan, sen promenerade jag långsamt till tunnelbanan via Hörtorget där jag åt god indisk lunch och gjorde några enkla inköp. Återigen skitmycket folk överallt (fast nu var det ju åtminstone fredag), vilket i kombination med att jag är så seg gjorde att allt tog väldigt lång tid. Fast jag hade ju inte bråttom. Men när jag kom hem igen hade jag varit borta i fem timmar och kände mig helt urvriden.

Känns lite tveksamt att jobba heltid redan på måndag, men vi får väl se. Tisdag + onsdag har vi utvärderingsmöte om kongressen och avstamp inför nästa års kongress. Det känns viktigt att vara med på det. Och då måste jag vara på kontoret på måndag så jag har liiite insikt i vad kollegan har förberett till mötet – för sen är hon inte med, utan jag och chefen ska hålla i trådarna. Måste förbereda mig liksom.

Och nu är det fredag. Och en hel helg mellan idag och måndag. Skönt!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 03 december 2010 i stress, trött

 

Kommentera

 
