RSS

Mittwoch

08 Dec

Har jobbat tre dagar och allt är som vanligt. Det vill säga – i måndags rörigt och frustrerande på jobbet, hann inte alls bli klar med förberedelser för mötet, datasystemet krånglade osv. Satt kvar en halvtimme i försök att kanske få till en halv förberedelse, men gav sen upp och åkte hem. Kändes helt ok, inte mer trött än en normal måndag. Tisdag och onsdag har vi varit på internatmöte ute på vykortsvackra Värmdö (snö, sol, stilla, klar luft, blå himmel) och jag har varit protokollförare och även hållit i en del punkter. Det har varit ett mycket bra möte, mycket kreativt och nytänkande, bra reflektioner bakåt och bra tankar framåt. I går kväll, när vi satt och eftersnackade och drack vin, tänkte jag flera gånger att  jag verkligen gillar mitt jobb. Likadant idag under diskussioner och beslut. Framåtanda, bra stämning, intelligenta resonemang. Många spännande idéer och planer – och bra människor att genomföra dem tillsammans med.

Sen somnade jag i taxin hem. Och sov drygt en timme hemma innan vi lagade middag, som jag knappt orkade äta för att jag var så trött.

Nej, jag är inte helt frisk. Imorgon ska jag ringa läkaren och prata med honom.

Nu ska jag gå och lägga mig. Igen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 08 december 2010 i jobbet, trött

 

Kommentera

 
