RSS

Åtgång

10 Feb

Cookiesarna gick åt. Allihop tog slut på mötet. Folk var helt lyriska, blev nästan lite pinsamt. Och sen efter mötet var vi på matlagningsaktivitet där vi tillsammans gjorde en fyrarättersmeny som var lite väl avancerad att fixa till hemmavid, men underbart god. Inte så lchf, men ibland måste man göra undantag.

Idag är jag tillbaka på banan. Bra frukost, en timmes intensiv träning, lunch och nu jobb. Ikväll ska jag se Eva Dahlgrens föreställning Ingen är som jag med fina väninnan J som jag inte träffat på evigheter. Ser sååå mycket fram emot både att träffa henne och att se (höra) Eva Dahlgren. Ingen sång, tror jag, utan bara prat. Spännande!

Träna på förmiddagen är lite speciellt. Nästan tomt på gymmet. Inga hormonstinna tonårskillar som tränar märkligt (inte alls, eller för publik…) till exempel. Gymmet som känns som mitt gym numera, inte som ett jag ibland smyger in på. Även om jag fortfarande inte riktigt gillar att se mig själv i speglarna där, så känns det ändå lite mer som att jag hör hemma. Det är till och med några av de andra som tränar som hälsar igenkännande. Och personalen i receptionen säger glatt hej, också lite igenkännande.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 10 februari 2011 i brasaker, träning

 

4 svar till “Åtgång

  1. Sanna

    10 februari 2011 at 20:48

    Jag ska göra cookiesarna i helgen! Det bestämde jag redan innan jag såg åtgången ; )

    Stor kram!

     
    • Annika

      11 februari 2011 at 10:10

      Vad kul! :)

       
  2. Anna

    11 februari 2011 at 13:50

    Vad kul att du börjar känna dig hemma på gymmet. Främlingskapet är ju ett av de största hindren man sätter upp mot att gå till gymmet. Känner man igen sig blir det en mindre grej. Då ska man bara brottas med sin dåliga karaktär. ;)

     
    • Annika

      11 februari 2011 at 22:57

      Bara å bara… :/

       

Kommentera

 
