RSS

Snällhjärtat

18 Feb

Måste bara rekommendera en bra handkräm. På Body Shop finns sen åtminstone ett år tillbaka en kampanjprodukt som heter Soft Hands, Kind Heart  som är bra på alla sätt: mild fin doft, skön kräm som återfuktar utan att kladda, innehåller Community Trade ekologisk olivolja och säljs till ett bra pris (85 kr för en tub på 50 ml). Plus att hela 55 kronor per såld tub går till ECPAT.

Har den på skrivbordet på jobbet och använder den minst en gång per dag sen förra våren. Är lite kräsen med handkrämer, så jag blir glad när jag hittar nån som är bra.

Har man, som jag, extratorra händer på vinterhalvåret, kan man även testa Body Shops intesivhandkräm med hampaolja. Har smort in mig rejält inför läggdags i snart två veckor, och självsprickorna på fingrarna är läkta. Hurra! Cool metalltub dessutom, tyckte både älsklingen och jag. Finns i både liten och stor tub, men literpriset är betydligt bättre på den större.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 18 februari 2011 i vardag

 

Kommentera

 
