RSS

Tillfälligt bakslag

23 Feb

Tyckte det var väldigt segt att stiga upp ur sängen. Huvudvärk igen, vad sjutton, men dessutom samma oförmåga att skynda som för några veckor sen. Försökte mig på en ägg & bacon-frukost, och fick värsta frossan medan jag stod där vid spisen. Hmmm. Kanske kolla tempen? Jodå, jag som normalt har 36,5 på morgonen hade 37,8. Inte så himla konstigt att jag var så seg alltså. Detta var igår och orken var totalt obefintlig. Dan försvann medan jag drack massor av koppar te framför teven, och bläddrade genom det ena märkliga programmet efter det andra eftersom jag inte ens orkade tänka ut en film att stoppa in i dvdn.

Idag också lite feber, men samtidigt lite piggare. Kom dessutom på att man kan kolla alla Play-sidor hos SVT, TV4 och Kanal 5 istället för att slötitta på Oprah på campingtur, Världens största byggmaskiner eller Extreme Home Makeover som jag faktiskt inte är ett dugg intresserad av i vanliga fall. Ett tydligt tecken på att jag börjar piggna till är dock att jag sneglar ut på den soliga dagen och undrar om jag kanske ska ta en promenad. Igår hade jag inte ens koll på vad det var för väder, och promenad var så avlägset att jag inte ens orkade ta på mig skorna för att gå ut och tömma brevlådan.

Imorgon ska jag jobba igen, banne mig.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 februari 2011 i huvudvärk, trött

 

Kommentera

 
