RSS

Snart

26 Feb

Om bara några dagar tar jag min allra sista Tryptizol-tablett. Har trappat ner sen i december, och tycker inte det påverkat huvudvärken märkbart. Ingen påtaglig ökning i intensitet eller tillfällen alltså. Vilket väl talar för att spänningshuvudvärk är rätt diagnos, och nu när jag varit deltidssjukskriven har jag blivit mer avslappnad. Gäller att hålla kvar den känslan nu när jag går upp i arbetstid igen. Vara observant och inte vänta med att ta tag i tecken på stress.

Men framför allt är jag väldigt nyfiken på att se om viktkurvan börjar dippa neråt när inga mediciner ställer till det i kroppen. Har gått ner typ 1 kg sen i julas, och det märks enbart om jag ställer mig på vågen. Inga kläder sitter annorlunda. Nu vill jag ha lite lön för mödan (även om lchf inte är särskilt mödosamt), lite lösare passform på xxl-kläderna! Hoppas på minus 1 kg per månad, det är väl inte helt orimligt va?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 februari 2011 i lchf, mediciner, vikt

 

Kommentera

 
