RSS

Förkyld

13 Apr

Men hur mycket snor finns det egentligen? Varför rinner mitt ena öga hela tiden, och speciellt när jag behöver nysa? Och varför målar jag på mascara varje morgon när det uppenbarligen kommer att försvinna helt från det rinnande ögat – medan det andra är snyggt målat…?

Tror jag är på väg att bli bättre, men ååååhhhh vad jobbigt det är just nu. :(

Ska bli speciellt spännande att ha utvecklingssamtal idag, medan jag snyter mig var femte minut och torkar rinnande ögon. Värdigt, verkligen.

 
1 kommentar

Publicerat av på 13 april 2011 i i största allmänhet

 

Ett svar till “Förkyld

  1. Monni

    13 april 2011 at 9:18

    (( Kramarom ))
    Krya på dig!

     

Kommentera

 
