RSS

Förresten…

02 Jul

… så har jag inte trillat av pinn eller gett upp bloggandet. Har semester, och dåligt med tillgång till dator. Min vanliga mobil är inte heller med med, så jag kan inte blogga on the go. Har inte ens kollat mina jobbmail på snart två veckor. Inte läst ikapp på era bloggar. Inte haft koll på facebook. Känns lugnare än jag hade trott – men jag anar att det lär ta ett tag att komma ikapp sen.

Om en vecka är jag hemma i Sverige igen med, förhoppningsvis, mer normal tillgång till nätet. Då lovar jag att uppdatera lite.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 02 juli 2011 i semester

 

Kommentera

 
