RSS

På allmän begäran

12 Okt

Jag lever. Jag har bara inte så mycket spännande att blogga om. Eller det kanske jag har, jag har bara ingen riktigt lust att blogga. Och verkligen inte tid. En dryg månad kvar till kongress, då är det full rulle på jobbet. Med förra höstens stressutmattning i färskt minne har jag bestämt mig för att om jag är trött när jag kommer hem (och det är jag) så ska jag göra så lite som möjligt. Mina kvällar följer alltså oftast samma mönster: bläddra i nån tidning eller bok, laga mat, se på tv, sova tidigt. Jätteskönt, men jag har knappt suttit vid datorn hemma de senaste veckorna. Så ni har inte fått höra alls om rådjursbesöken i trädgården, morgonens frostnupna trädgård, förra fredagens Beatleskonsert med kören, hur det går med mat och vikt eller andra väsentligheter som jag är helt säker på att ni verkligen saknar att vara uppdaterade om.

Ska snarast skärpa mig och börja blogga igen.

Häpp. Det har jag ju just gjort. Där ser man.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 12 oktober 2011 i i största allmänhet

 

2 svar till “På allmän begäran

  1. lfnanna

    12 oktober 2011 at 22:06

    Hihihi! Såttange!!!! ;)

     
  2. Monni

    14 oktober 2011 at 15:46

    Hehe…
    Love you! Fortsätt ta det lugnt. Verkligen. :)

     

Kommentera

 
