RSS

Små nöjen

12 Mar

Fyllde år häromsistone, hela 45 år gammal har jag blivit. Fast på facebook stod det på min födelsedag att jag fyllde 44 år, märkte jag på gratulationerna. Var faktiskt tvungen att tänka efter om det var jag som hade fel, men alltså jag är född 1967 så 2012 bör jag absolut fylla 45. Vi får väl se vad facebook tycker att jag fyller nästa år…

I alla fall så firade jag med middag för delar av den utökade familjen. Trevligt nog var mor och far uppe på min födelsedag. Och så fick jag en massa fina presenter – nästan allt jag hade på önskelistan är nu avbockat. (Nu har man inte några jätteönskelistor längre, men jag hade faktiskt kommit på en hel del).

Och en av de roligaste sakerna jag fick var en gräddsifon. Fnissar glatt varje gång jag spritsar lite grädde på mina pannkakor eller i kaffet. Det går ju en del grädde här hemma när man äter lchf-kost, så jag kan se att gräddsifonen får jobba på en hel del. Visst kan man vispa grädde själv, men det här är ju så mycket roligare! En användbar onöda som man blir glad av – kan det bli bättre?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 mars 2012 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
