RSS
Bild

Dagens outfit (häpp!)

14 Mar

20120314-183434.jpg

En kollega tyckte att jag visst kan ha klänning på jobbet, så idag klev jag ur den bekväma och trygga tröja & jeans-uniformen. Ordentligt.
Det blev lite Pippi Långstrump goes kulturtant.

En väldigt skön klädsel och jag har fått massor av glada tillrop, främst för mina randiga leggings, men också för att jag var fin i klänning. Kul!

Tunikaklänning m fickor från Indiska, randiga leggings också från Indiska, röda converse från New York (imponerade oh och ah här), silversmycke från Seattle (inte lika imponerade oh ah) och iPhone från… tja… Apple?

PS1. Hur tar man foto på sig själv så att man får med hela sig, inte blir suddig och inte tittar ner på mobilen???

PS2. Kolla vår coola halltapet i bakgrunden.

 
8 kommentarer

Publicerat av på 14 mars 2012 i i största allmänhet

 

8 svar till “Dagens outfit (häpp!)

  1. Astrantia

    14 mars 2012 at 20:26

    Jättesnygg är du! :)

     
  2. Helena

    14 mars 2012 at 22:31

    Det här passar ju dig asbra! Kulturtantlooken ftw!

     
  3. fruhatt

    15 mars 2012 at 11:10

    Så fin !!

     
  4. lfnanna

    15 mars 2012 at 15:24

    Glada tillrop härifrån också! Jag vill också ha randiga leggings!!! :)

     
  5. Sanna

    16 mars 2012 at 8:46

    Tjusigt busigt!

     
  6. E

    17 mars 2012 at 14:48

    Du är en pingla! :0)

     
  7. kraka

    17 mars 2012 at 19:39

    På fråga A svarar jag: Du är jättefin!

    På fråga B svarar jag: Man ställer in en tidsfördröjning och ställer mobilen mot något så den är en bit ifrån och då får man med hela sig på bilden.

     
  8. Annika

    19 mars 2012 at 16:40

    Tack alla! :D

     

Kommentera

 
