RSS

Komplimang

04 Apr

Min snart vuxna (18 om en månad) styvdotter bloggar, mest på engelska, och jag följer hennes bloggar. Vilket hon så klart vet om, och verkar gilla också, för när hon startar på nya adresser så meddelar hon mig direkt. Men ibland kommer hon väl på att javisstja, det är inte bara kompisar som läser det här. Som igår.

Kära styvmamma, jag vet att du har den här bloggen i ditt RSS-flöde så jag hoppas innerligt att du inte tryckte på play på inlägget jag just rebloggade. Om du gjorde det så ber jag om ursäkt om det förstörde det intryck du kan ha av mig som varande en oskyldig flicka. ha en bra dag. xx

Kära styvdotter, jag har inga illusioner alls om att du är en oskyldig flicka, så oroa dig inte. (Och jag har inte tryckt play. Än.) / Kram från din (inte så) Elaka Styvmamma.
Och det bevisar det: Min styvmamma är coolare än alla era styvmammor tillsammans.

Bättre än vilken julklapp som helst, va?

 
2 kommentarer

Publicerat av på 04 april 2012 i familj, styvfamilj

 

2 svar till “Komplimang

  1. Sanna

    04 april 2012 at 22:19

    Så fint! Du är värd all cred.

    Kram!

     
  2. Astrantia

    05 april 2012 at 0:19

    Härligt! :)

     

Kommentera

 
