RSS

Spooky

13 Apr

Det finns, såvitt jag kunnat utröna, två till som heter som jag. I hela världen. En i Kanada och en i Australien. Tjejen downunder har jag som vän på facebook, bara för att det är lite kul. Hon är i tjugoårsåldern och verkar plugga. Kanadensiskan verkar vara en extremt fysisk person – hon har tävlat på elitnivå i flera olika idrotter, bland annat med hundspann (!) och är nu idrottstränare samt kinesolog/rehabterapist. Inte riktigt som jag, va? Men så kollade jag hennes twitter och ett av hennes första inlägg är detta:

Hallå, min födelsedag är också dan efter 28 februari!

What are the odds?

 
2 kommentarer

Publicerat av på 13 april 2012 i i största allmänhet

 

2 svar till “Spooky

  1. E

    19 april 2012 at 14:05

    Finns iallafall bara en ÄKTA Annika Hodgson! :0)

    Jag kommer till Sthlm på torsdag. Ska hålla i en utbildning i Solna på förmiddagen. Hur ser din dag ut, tror du att du kan klämma in en fika? :0)

     
  2. Dina

    16 maj 2012 at 15:36

    Spoky indeed!
    (Och, jo, jag är en av dem som ibland läser mycket och kommenterar mer och ibland läser med långa mellanrum och kommenterar mindre …)(Apropå, senare inlägg.)

     

Kommentera

 
