RSS

Den vanliga bråttomheten

02 Maj

Det här med att ha lite ledigt och sen jobba två dar, sen åka på konferens och ha några lediga dagar till är ju himla trevligt. Men det betar inte av på attgöralistan direkt. Släpar efter lite om man så säger. Försöker trolla lite med knäna, vilket jag så klart inte klarar av. Så nu är jag till exempel istället försenad till min PT-träning. Känns ju inte så vidare värst smart heller.

Och då har jag inte ens hunnit tänka på eftersläpningen på privatsidan. Bloggar som ska läsas. Trädgård som behöver rätt mycket insatser. Den här bloggen som är sorgligt eftersatt. Semester som väl borde planeras lite (typ datum åtminstone). Vänner man borde hinna träffa. Födelsedagar som borde uppmärksammas (och flera som passerat…). Mer träning, åtminstone promenader, jag vill hinna med. Böcker som vill läsas. Filmer som vill ses. Tankar som vill tänkas till punkt.

Om ni har några timmar över som ni inte behöver så får ni gärna dela med er…

 
3 kommentarer

Publicerat av på 02 maj 2012 i i största allmänhet

 

3 svar till “Den vanliga bråttomheten

  1. Helena

    03 maj 2012 at 9:50

    Jag är på precis samma plats precis i detta nu. Ligger efter i allt, vilket gör mig stressad, vilket förstås gör att jag istället för att ta tag i något av det t ex i går kväll, satt och förde över Tjörnarpsanteckningar från olika word-dokument till Evernote. Jodåsåatt.

     
    • Annika

      03 maj 2012 at 14:44

      Nya listor är svaret på allt.

       
  2. lfnanna

    07 maj 2012 at 22:44

    Om det är någon som har väldigt många timmar att låna ut tar jag gärna några också!!

     

Kommentera

 
