RSS

Ett steg i rätt riktning

11 Mar

Jag hittade snygga skor som mina inlägg passar i! En småsak som fick mig på lite bättre humör. Kanske inte superortopediska, men sköna att gå i. Klacken avlastar hälen lite. Att de dessutom är röda är ju som grädden på moset.

Och faktum är att hade inte Anka frågat om de vanliga inläggen hade jag inte gått in på Puppelinas hemsida för att kolla vilket märke. Då hade jag aldrig sett att de har skor med löstagbar innersula och plats för ortopediska inlägg. Så tack, super-Anka! :)

Nu känner jag mig nästan ok med att också köpa helt foträta skor – när jag har nåt att byta med.

20130311-214533.jpg

 
4 kommentarer

Publicerat av på 11 mars 2013 i i största allmänhet

 

4 svar till “Ett steg i rätt riktning

  1. lfnanna

    11 mars 2013 at 22:09

    Och de är ju verkligen skitsnygga de där skorna!!! Grattis! :)

     
  2. Eva

    13 mars 2013 at 15:41

    Jag råkade bara ramla in här och fick se dina superfina skor! Var har du hittat dem? Var, var?

     
    • Annika

      18 mars 2013 at 19:35

      Välkommen hit! Skorna är köpta på Puppelina på Kornhamnstorg i Stockholm (Gamla stan). De är av märket GoGreen. Supersköna!

       
  3. Monni

    17 mars 2013 at 14:40

    Jättefina! :)

     

Kommentera

 
