RSS

Det kunde blivit roligare än så här

01 Aug

Är det nu jag ska rapportera allt fint vi gjort på semestern och lägga upp en bild på rosévin i solnedgång?

Eller inte.

För det första har jag jobbat i snart 4 veckor. För det andra har jag drabbats av skrivleda. Eller vad jag ska kalla det. Känns som om jag inte kan skriva fritt längre. Mina jobbtexter blir bra: lättlästa och tydliga. Men när jag ska skriva eget och oreglerat känns det bara platt. Hjärnan kan inte koppla om till kreativt läge, så att säga. Vilket bara det känns som jag skulle vilja skriva om, men javisstja, det kan jag ju inte.

Men hej, jag har lagt upp Instragram-flödet här till höger, så om ni är nyfikna på min vardag och inte redan följer mig på insta (där jag inte helt förvånande heter citronanka) så finns det bilder att titta på med ojämna mellanrum. Klickar man på bilden kommer man sannolikt till insta-sidan där det finns bildtext också. Väldigt fiffigt.

Supersnabb summering: Jag hade en härlig semester. Det är helt ok att jobba fast solen skiner. Fötterna gör fortfarande ont, fast lite mindre i vänsterfoten iallafall.

 
1 kommentar

Publicerat av på 01 augusti 2013 i semester

 

Ett svar till “Det kunde blivit roligare än så här

  1. Monni

    01 augusti 2013 at 22:36

    Äh, det kommer tillbaka! Skrivandet alltså. Jag har inte bloggat på 11 månader. Man lever ju liksom genom Facebook istället nuförtiden. Saknar att läsa dina inlägg, men å andra sidan vet jag mycket ändå. Kram! <3

     

Kommentera

 
