RSS

Reklamation

10 Sep

Den här dagen hade jag kunnat skänka bort till bättre behövande. Vaknade med förkylning på gång och värkande ben/fötter. Så himla trött och sen ännu tröttare av voltaren. Saltsjöbanan visade sig vara inställd på obestämd tid, kaos med ersättningsbussar dubblade restiden och frustrationen. På jobbet en attgöralista lång som en arm, hälften akut. Givetvis tillkom lite mer under dan. Sjukgymnasten gav mig en annan lång lista, med nya övningar och åtgärder, och benen gör ännu mer ont efter massagen. Bussen hem körde fel två gånger. Och nu visar det sig att jag har feber, så istället för efterlängtad gospelkör får jag bädda ner mig.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 september 2013 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
