RSS

Skryt

16 Nov

(känsliga läsare varnas – självförhärligande följer)

Har varit på Stockholmsmässan i fyra dagar för att genomföra Kongressen. Den jag projektleder. Min nionde gång i år, fantastiskt. Och visst är det mycket rutin. Men ändå är det nya grejer som dyker upp varje år, saker vi glömt eller inte tänkt på. Nya problem att lösa, nya saker att glädjas åt. Nya idéer, och en del gamla som ska skrotas till nästa år. Inga katastrofer att avvärja dock, och i stort ett väldigt lyckat arrangemang.

Får beröm av flera föreläsare. En av våra key note speaker, påpekar inför styrelsen att ”you should give this woman a raise, she has excellent communication skills – it’s a pleasure being an invited speaker with such a congress manager” och en tv-kändis som talar på invigningen tackar mig för enastående information inför hans insats, från trevliga mail och telefonsamtal till tydliga minutplaner (”ibland vet jag inte ens vilken stad jag ska till”) – och sen hänger vi en stund och dricker champagne tillsammans efteråt. Mässan personal kramar om mig och säger tack för att du finns innan jag åker hem efter sista dan.

Tralalala, jag är så himla bra. Tydligen.

 
5 kommentarer

Publicerat av på 16 november 2013 i i största allmänhet

 

5 svar till “Skryt

  1. kajsvensson

    17 november 2013 at 21:49

    Det är väl inte skryt, bara fakta!

     
  2. E

    18 november 2013 at 9:49

    Bra att du faktiskt kan ta till dej berömmet och inse att det är sant som dom säger! :) Kram!

     
  3. Monni

    19 november 2013 at 11:47

    Sug åt dig av allt! Det är ju sant :) <3

     
  4. Helena

    19 november 2013 at 23:13

    Jamen ja. Klart du är! Hurra för dig!

     
  5. lfnanna

    22 november 2013 at 20:29

    Woop woop! Klart du är! Skönt att du får höra det också!! Säger som Monni: Sug åt dig och spara på det, så att du inte glömmer bort det!!! KRAM!

     

Kommentera

 
