RSS

Det ska vi fira!

29 Nov

WordPress meddelar att det för tre dar sen var femårsjubileum för bloggen här. Tänk att jag missade en sån bemärkelsedag!

Det är mer än åtta år sen jag startade en ”blogg” sommarn 2005 på Blogspot. Innan des skrev jag dagbok och hade hemsida redan 1999. Har också haft dagbok på Arosportalen och hängt på andra nätställen.

Men strunt i det nu. Man ska fira allt som firas kan. Så bland alla som kommenterar (här eller resten av bloggen) resten av veckan lottar jag ut en femårsPRESENT. Wohoo!

 
6 kommentarer

Publicerat av på 29 november 2013 i i största allmänhet

 

6 svar till “Det ska vi fira!

  1. Helena

    01 december 2013 at 14:59

    Hurra! :)

     
  2. ankaspringer

    02 december 2013 at 22:08

    Hur lång är veckan? Grattis bloggen! Jag minns att jag läste din gamla ”dagbok” vid min stationära dator i min lägenhet i stan. Därifrån flyttade jag 2004…

     
  3. lfnanna

    03 december 2013 at 15:31

    Yay! (Snälla säg att det är saltlakritskola, snälla säg att de är saltlakritskola…)

     
  4. Monni

    03 december 2013 at 21:16

    Jag vill oxå vinna! Grattis på femårsbloggdagen :)

     
  5. Annika

    04 december 2013 at 0:00

    Jag tycker veckan varar en vecka, så fram till fredag alltså. Med tanke på hur oregelbundet jag bloggar har jag viss förståelse för att ni läsare också är rätt sporadiska, så jag ger er en liten extrachans.

     
  6. Kraka

    13 december 2013 at 11:27

    Visst är det fantastiskt att läsa tillbaka i bloggen och minnas… Grattis förresten!

     

Kommentera

 
