RSS

Liten hyllning

04 Dec

Skypar med älsklingen, meddelar att jag måste jobba över. Efter en timme kommer nytt meddelande från honom.

”Börjar du bli klar?”

”Mm. Tror det. Ska bara få klart de här diagrammen, sen kan jag gå.”

”Ok. Kom när du kan. Middagen är förberedd, laxen ska bara grillas. Det finns lite ost till efterrätt också.”

Alltså, jag lever det bästa av liv. Jag må ha en del åsikter om hans ovana att äta gamla popcorn han hittar på golvet, men ofta är han alldeles underbar, min älskling.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 04 december 2013 i i största allmänhet

 

2 svar till “Liten hyllning

  1. lfnanna

    05 december 2013 at 15:06

    Hahaha! Klart han har sina sidor (och popcorn får inte föregås!!), men vem 17 har inte det? De är fina, våra karlar. 😊

     
  2. Kraka

    13 december 2013 at 11:35

    Är det inte kärlek säg.?.

     

Kommentera

 
