RSS

Vi har en vinnare!

08 Dec

Sju personer kommenterade i min blogg den senaste veckan. För att få en riktigt rättvis dragning gav jag var och en ett nummer (i den ordning de kommenterat):

  1. Far
  2. Sara
  3. Dina
  4. Helena
  5. Anka
  6. Anna
  7. Monni

Sen använde jag en slumptalsgenerator på internätet för att få fram en vinnare:

slumpen avgörVilket alltså innebär att Dina vinner presenten. Hipp hurra! 

(meddela mig din adress på facebook så postar jag presenten)

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 08 december 2013 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
