RSS

Vardag är fint

11 Feb

I morse var det nästan skönt ute. Sådär så jag kunde ana första kaffet utomhus. Med filt och vantar kanske, men ändå. Fågelkvitter. Morgonljuset som bryter genom den lättande morgondimman. Och framför allt att det inte kändes ruggigt. Bara svalt och på gång.

Har fått proffsmassage på mina värkande vader. Känner mig lite mosig som alltid efter massage. I vaderna känns det mjukt och varmt. Bra.

Ska köpa finkaffe efter lunchen och sen ska jag korrekturläsa hela eftermiddagen. I kväll ska vi laga laxgratäng innan jag åker till gospelkören. Och så kommer jag hem lagom till Veckans brott.

Bra dag, det här.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 11 februari 2014 i vardag

 

2 svar till “Vardag är fint

  1. kajsvensson

    12 februari 2014 at 21:36

    Hoppas denna dagen har varit lika bra! Mot ljusare tider!

     
  2. Kraka

    15 februari 2014 at 15:49

    Låter som en bra dag och kväll

     

Kommentera

 
