RSS

Okry

09 Maj

I onsdags konstaterade jag att det är en hel månad sen jag var sjuk senast. Det är mycket för mig. Och då var jag inte ens sjuk-sjuk, utan hade bara migrän som gav sig ganska fort. Inte en förkylning på mer än en månad, alltså. Faktum är att jag tror det är tre månader sen jag var förkyld sist. Det är ännu mer för mig. 

I torsdags vaknade jag och kände mig hängig, sen kom migränen så jag sov bort halva dan. Idag är jag fortfarande jättehängig, med envis huvudvärk (fast inte migrän längre, alltid nåt) och feberkänsla i kroppen. Ain’t it typiskt? Man ska fasen aldrig säga att ”nu var det längesen…”. 

Fast peppar-peppar, jag är inte ordentligt förkyld nu heller. Inget halsont, inget mer än lite pollensnuva och ganska mild sådan pga regnigt väder de senaste dagarna. Bara trött och matt. Så det kanske ”bara” är migränefterdyningar det här. 

Vore ju snudd på fantastiskt om jag kunde slippa förkylningar en månad till. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 09 maj 2014 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
