RSS

Mu

11 Maj

Varje söndag laddar jag en dosett med nästa veckas tabletter, så har jag det färdigt varje morgon – och märker om jag glömt ta tabletterna nån dag. I morse när jag tog sista omgången för veckan insåg att jag inte tagit mina östrogentabletter sen förra söndagen (eftersom de inte fanns med i dosetten, måste ha glömt lägga i dem förra veckan). Vilket ju kan förklara den här känslan av febrighet hela dagarna och för varmt täcke hela nätterna. Och huvudvärken antagligen. Jag har helt enkelt varit en sväng i klimakteriesymtomens förlovade land. Så himla pinsamt. Och vilken lättnad, nu kan jag ju göra något åt det!

 
1 kommentar

Publicerat av på 11 maj 2014 i i största allmänhet

 

Ett svar till “Mu

  1. ankaspringer

    11 maj 2014 at 22:46

    Förlåt, men haha! Tänk vad skönt att ibland finns det en enkel lösning.

     

Kommentera

 
